28/2/10

Una altre redacció de Català




Veu de fons: “- Abans dèiem que uns fins servien per arribar a uns altres, bé,jo vull un llibre per recollir informació per poder fer un treball per millorar una nota, i si no tinc el llibre no aconseguiré les dades d’aquell llibre, que és més important el llibre o les dades? Les dades, sinó tinc el llibre busco altres alternatives per ... ” Pensament:“-Ja no estic atenen a classe, però es que està tot el llibre, uf... dons posa cara d’escoltar i llest. Quin vent que entra per la finestra, que agradable, quina bona olor a sorra humida, a bosc desprès de ploure.

M’entres tanco els ulls em transporto al lloc més tranquil d’aquesta selva sense ordre, d’aquesta baralla sense fi, poso pausa a la meva vida per evadir-me d’un atac d’ira del rellotge, per gaudir uns segons del fruit de la ment que és la imaginació. De sobte les agulles del rellotge es mouen cada deu minuts, mentre que l’oratge mou els meus cabells respiro profundament i noto com l’aire net i les partícules d’aigua que habiten en el ven entren dins meu i per un instant em purifiquen el cos. Escolto els cants dels ocells que semblen precs a la naturalesa i els vols les ofrenes, els núvols al compàs del ven ballen i contemplen l’espectacle fen formes en el cel m’entres el pinten. Sona el timbre, el cel es fon amb el color del núvols, els ocells cauen en picat i la olor a bosc es torna moviment.

Pensament: “uf, ja i som la vida normal, tornem una altre vegada a l’estrès sense veritats, mirades cansades, moviments sense ganes i paraules buides de lletres.

No hay comentarios:

Publicar un comentario